پنجشنبه، اردیبهشت ۰۵، ۱۳۸۷

تب رزيدنتي



چند روز پيش با آژانس از خونه مامان اينها بر مي گشتم. راننده پسرك جواني بود به شدت لاغر . با موهاي چرب و بلند سياه. شروع كرد به وراجي كردن و خودش را دستيار ارتوپدي معرفي كرد!!!!! درسته كه وضع پزشك ها خيلي خرابه اما ديگه نه اين قدر!! چيزي نگفتم كه براش ضد حال بشه اما خنده ام گرفته بود از اين وضع تراژديك و مسخره . پسرك شايد بهيار يا كارمند بيمارستان بود . مختصري اطلاعات راجع به بيمارستان و وضع رزيدنت ها داشت اما خيلي زود خودش را با يكي دو اشتباه مضحك لو داد . جالب اين جا بود كه با آب و تاب فراوان خبر هايي از پشت پرده ارتوپد هاي تهران مي داد كه يكي مغازه دار است و يكي نمايشگاه اتوموبيل دارد و شكايت مي كرد از اين كه ما با اين همه درس خوندن آخرش به جايي نرسيديم.از قيمت بالاي كتاب ها و نبود كار شاكي بود
فكر كردم شايد اين حرف ها رو از يكي از مسافر هاش شنيده .بود نكته جالبش اين بود كه هيچ حرفي از شماره دادن و اين حرف ها نزد و اين خالي بندي ها را براي مخ زدن كسي نبود و جالب تر اين كه جوان ها هم اگر بخواهند خالي ببندد خودشان را پزشك عمومي معرفي نمي كنند!!
ظاهرا تب رزيدنتي همه رو گرفته حتي راننده هاي آژانس رو

۳ نظر:

  1. به این می گن: "ضد حال"
    اینکه چند تا متن رو پشت هم بخونی و برای صدمین بار از ذوق و استعداد و افکار عمیق و باریک بینی و قلم بسیار زیبای نویسنده لذت ببری و افتخار کنی که نویسنده دوستته و به برادرت که پشت کامپیوتر بغلی نشسته کلی پز بدی، اونوقت نویسنده که دختریه زیبا و باریک و باهوش و ساعی و موفق بیاد در چند خط آخر حسابی بزنه تو ذوقت و افکار شیرینت و خودش رو "چاق و كودن و بخور و بخواب و بي غيرت" ببینه! واقعا که! درسته آدم ها دچار احساسات لحظه ای می شن و این احساست مقطعی معیار نیستند، ولی دیگه از این ضد حالها نزنی ها!
    به نظر بنده حقیر اون چیزی که تو "جلوه" تو رو جذب کرده، آینه درون خودته. من تو رو همون طور دیدم که تو جلوه رو، منتها من مثل تو بلد نیستم بیان کنم.

    پاسخحذف
  2. salam .. sabke neveshtanetan adam ro majzob mekone.
    sade .. dost dashtani va samimi

    پاسخحذف
  3. من اگر اينكه كسي چنين نيرنگ بازي دارد ناراحت نميشوم ولي شوربختانه گروهي از اين افراد دادهاي اشتباهي به مردم ميدهند اين مرا ناراحت ميكند.
    در پاسخ شما : من در مونيخ زندگي ميكنم

    پاسخحذف