سه‌شنبه، دی ۲۲، ۱۳۸۸

خرده جنايت هايي در عالم همكاري


خيلي با حال بود . ديروز از امتحان فاينال كلاس زبان بر مي گشتم كه ديدم يه روزنامه رو به تابلو اعلانات ساختمان سنجاق كرده اند . روزنامه" سپيد" بود و براي من فرستاده شده بود . روز نامه رو با بي علاقگي برداشتم و با خودم داخل آپارتمان بردم .
اينقدر كه از اين مجله نظام پزشكي بدم مياد هيچ اشتياقي براي خواندن هيچ مجله يا روزنامه صنفي پزشكي ندارم . خلاصه بعد از در آوردن لباس هام و چك آخبار روي شبكه روز نامه رو برداشتم تا يك ورقي بزنم.
و بعد با كمال تعجب ديدم كه يكي از مطالب خيلي قديمي اين وب لاگ رو برداشته بودن و خلاصه شده و با كمي سانسور در يكي از قسمت هاي روزنامه چاپ كرده بودند.
بي هيچ اسمي يا اشاره اي به وب لاگ . قبلا هم يك بار مجله مرحوم شده زنان اين كار رو كرده بود اما خانم هاي مجله زنان در خود متن به آدرس نوشته اشاره كرده بودند .
اگر فكر كرديد كه من دارم گلايه مي كنم و از اين قضيه شاكي هستم سخت در اشتباه هستيد . تازه كلي هم حال كردم با كاريكاتوري كه براي مطلب كشيده بودند.
چند وقت پيش همين جوري ويرم گرفته بود كه اسم خودم را در گوگل سرچ كنم . باورتون نميشه اگه بگم نتيجه جستجو چي بود . فايل هاي پايان نامه من كه دست يكي از همكلاسي ها بوده تبديل شده بود به يه مقاله و البته به اسم دو نفر. اولي يه آقاي دكتري بود كه اصلا نمي شناختم و دومي هم اسم مبارك خودم بود . مقاله رو بالا و پايين كردم شايد اشتباهي شده باشد . نه خير خودش بود !!! طرف آخر مرام را گذاشته بود و اسم من را هم اضافه كرده بود . اي كاش حد اقل به خودم هم خبر مي دادند تا براي مهربان همسر كلي كلاس بگذارم و بگم كه ما هم مقاله داريم.
فكر كرديد شاكي شدم؟ نه !
اين روز ها اصلا حسش نيست . سرم به حفظ كردن لغت و گرامر هاي انگليسي گرم است

۶ نظر:

  1. سلام گذری به اینجا آمدم و گذری هم مطالب را خواندم و گذری هم دارم میرم

    blog59.wordperss.com

    پاسخحذف
  2. سلام
    خوبید؟؟؟؟؟ وبلاگ خوبی داری خوشحال میشم به منم سر بزنی
    vpg1386.blogfa.com

    پاسخحذف
  3. روزنامه ی سپید که چند وقت پیش باعث رنجش یکی از دوستان وبلاگ نویس قدیمی شد به شکلی که وبلاگش رو بست! بی اجازه هر مطلبی رو که میخوان می نویسن...

    پاسخحذف
  4. سلام!
    حالت چطوره؟
    خیلی وخت بود نمی نوشتی! من هنوز لینک تو رو دارم و هرازگاهی به اینجا سر می زنم.
    الان کلی تعجب کردم که دیدم مطلب جدید گذاشتی! کلیم خوشال شدم.

    پاسخحذف
  5. با سلام

    از شما به عنوان یک پزشک وبلاگ‌نویس دعوت می‌شود که از فیس طب، نخستین شبکه اجتماعی و سایت میکروبلاگینک ویژه پزشکان بازدید کنید.

    بعد از ثبت‌نام می‌توانید، حرف ها و نظرات خود را با دیگر همکاران به اشتراک بگذارید. عضو گروه‌های مختلف شوید و گروه‌های جدید به وجود آورید.

    شما می‌توانید به آسانی عکس، لینک و فایل به نوشته‌های خود اضافه کنید.

    اگر فیس طب مورد پسندتان واقع شد، می‌توانید دیگر همکاران و دوستان را نیز به این شبکه دعوت کنید.

    لینک به این سایت و نوشتن مطلب کوتاهی در مورد این سایت در وبلاگتان، خشنودمان خواهد کرد و ما را در توسعه سایت تشویق خواهد نمود.

    پیروز باشید.

    فیس طب = چهره پزشکی امروز
    http://faceteb.com

    پاسخحذف
  6. سلام دختر خوب
    وبلاگ قشنگی داری! بد نیست یه خبری هم از دوستات بگیری!
    مریم قدسی

    پاسخحذف